|
| < Vis Forrige Tema | Vis Neste Tema > |
sissel

Ble Medlem: 07 Jan 2007 Innlegg: 896 Bosted: Harstad
|
Skrevet: Ons 18.Apr.2007 10:26 pm Tittel: katt ønskes |
|
|
|
Hei
Jeg er fortiden ute etter kattunge. Men jeg ønsker ikke hvilke som helst kattunge. Jeg vil helst ha en som er langhåret å gjerne med et lite særpreg. Har tittet litt på Birma og synes de er utrolig pene! Men alt av intresse. Men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å fått en katt på fóravtale vis noen er interissert i det? Det burde også å være en jente.
Selv har jeg ei jente katt på 7 år som heter Fiffi. Henne har jeg hatt siden ho ble født 1 november 1999 Ho er ei blaning av Perser & Skogskatt. Noe jeg egentelig kunne tenkt meg igjen vis noen har det, så er også det av intresse. Jeg har ikke noe hast verk med å få ei katt til men vil bruke god tid på å finne den "rette".
Håper noen har ei katt som passer til meg å jenta mi Fiffi
Har du det så send meg gjerne en PM eller mail så kan jeg godt fortelle litt om meg selv og dere kan lese litt om meg på min hjemme side.
Slenge med bilde av jenta mi
Fant ikke noe kjøpe tråd så håper det er greit den legges her.
Beklager Cecilia... Bomma litt når jeg skulle opprette nytt forum og flytte innlegget ditt Kan du legge inn bildene på nytt?
Sissel
|
|
| Til Toppen |
|
|
Cecilia
Ble Medlem: 18 Apr 2007 Innlegg: 3 Bosted: Vestfold/Buskerud
|
Skrevet: Tor 19.Apr.2007 6:07 am Tittel: |
|
|
|
Hehe, går bra da
Her er ho;
 _________________ Mvh
Cecilia Nymark
v/ Mia Mi Chinchilla
|
|
| Til Toppen |
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Alle klokkeslett er CET (Europa) |
|