| < Vis Forrige Tema | Vis Neste Tema > |
Alice Site Admin

Ble Medlem: 31 Des 2006 Innlegg: 651 Bosted: Langevåg
|
Skrevet: Ons 26.Sep.2007 11:57 am Tittel: Oppgradering |
|
|
|
Forumet kommer til å være utilgjengelig en periode i ettermiddag/kveld for oppdatering.
Etter denne oppdateringen håper jeg problemet med spambooter forsvinner. _________________ Velkommen til (N)Alvestjernens
|
|
| Til Toppen |
|
|
sissel

Ble Medlem: 07 Jan 2007 Innlegg: 896 Bosted: Harstad
|
|
| Til Toppen |
|
|
Alice Site Admin

|
Skrevet: Ons 26.Sep.2007 2:04 pm Tittel: |
|
|
|
Ja vår nå se da, om dere kommer til et herpa forum uten innlegg i morgen tidlig  _________________ Velkommen til (N)Alvestjernens
|
|
| Til Toppen |
|
|
Alice Site Admin

|
Skrevet: Ons 26.Sep.2007 10:53 pm Tittel: |
|
|
|
Da skal oppdateringen vært i orden.
Hvis noen merker noe uvanlig er det bare å gi meg et vink.
Nå må alle som registrerer seg skrive inn noen bokstaver som er på et bilde (dere kjenner nok igjen typen), og dette stopper forhåpentlig vis spammerne. _________________ Velkommen til (N)Alvestjernens
|
|
| Til Toppen |
|
|
Alice Site Admin

|
Skrevet: Fre 28.Sep.2007 5:23 pm Tittel: |
|
|
|
Er det ingen som har merket at vi har manglet en del smil siden oppgraderingen?
Nå er de iallefall på plass igjen.  _________________ Velkommen til (N)Alvestjernens
|
|
| Til Toppen |
|
|
Aby-person
Ble Medlem: 07 Jan 2007 Innlegg: 343 Bosted: Steinkjer
|
Skrevet: Fre 28.Sep.2007 6:33 pm Tittel: |
|
|
|
Har det skjedd noe merkelig med avatarene? Jeg ser bare ruter med rødt kryss i hos alle som har avatar.
|
|
| Til Toppen |
|
|
Monika

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 343 Bosted: Jämtland, Åre-området
|
Skrevet: Fre 28.Sep.2007 8:48 pm Tittel: |
|
|
|
| Aby-person skrev: | Har det skjedd noe merkelig med avatarene? Jeg ser bare ruter med rødt kryss i hos alle som har avatar.  |
Det har jag också märkt  _________________ S*Fjällsippans ~ med särskild kärlek för tabbymönster
|
|
| Til Toppen |
|
|
Alice Site Admin

|
Skrevet: Ons 03.Okt.2007 9:09 am Tittel: |
|
|
|
Avatarene er fikset. Jeg som glemte å kopiere tilbake mappen med avatarer Beklager!
Desverre hjalp ikke denne oppdateringen så mye for spambootene, men jeg skal prøve en oppgradering til. Er dritt lei av at jeg må inn og slette noen daglig  _________________ Velkommen til (N)Alvestjernens
|
|
| Til Toppen |
|
|
Alice Site Admin

|
Skrevet: Tor 06.Des.2007 2:52 pm Tittel: |
|
|
|
Jeg har lagt inn "minimum poster for å stemme"-mod på forumet, så vi slipper juksingen vi har opplevd på noen konkurranser. (Folk oppretter kontoer bare for å stemme, gjerne 3-4 stykker i slengen. Og 4 stemmer er ganske mye her på forumet)
Har lagt inn at man må ha minimum 3 poster.
Mulig jeg øker dette om det blir for lite.
Håper ingen føler dette blir for strengt, men det er så utrolig kjedelig når konkurransene ikke blir avgjort på ærlig vis. _________________ Velkommen til (N)Alvestjernens
|
|
| Til Toppen |
|
|