|
| < Vis Forrige Tema | Vis Neste Tema > |
Hege 31

Ble Medlem: 09 Jan 2007 Innlegg: 981 Bosted: Stjørdal
|
Skrevet: Tir 13.Okt.2009 5:00 pm Tittel: |
|
|
|
| Saphire skrev: | | Hege 31 skrev: | Så lenge det ikke er løper eller strimer Linda, så kan en jo avle om en vil. Er det noe av de to nevnte ville jeg ikke avlet på det  |
Sorry at jeg går utenfor start emnet her nå, men hva er forskjellen på løpere, fremkiler og strimer? Og er det noen som har noen bilder eller forklaring på hva som er tilat eller ei? |
Strimer og løper er kanskje det samme for noen. Løper er jo når de har hvit som går over den øverste tråputa (kan hende noen klarer å forklare det bedre enn meg). Strimer er lignende, hvite striper der de ikke hører hjemme.
Jeg har aldri hørt fremkiler blitt brukt før nå, for det er jo bare kiler på bakbena birmaen skal ha. _________________ Hilsen fra Hebati`s
http://www.123hjemmeside.no/hebatis
|
|
| Til Toppen |
|
|
SiriJ

Ble Medlem: 17 Aug 2007 Innlegg: 383 Bosted: Rogaland
|
Skrevet: Tir 20.Okt.2009 11:46 am Tittel: |
|
|
|
En herlig flott gutt du har der Linda! Synn med de fremkilene, men blir spennende og se hvordan han utvikler seg å hva du velger og gjøre etterhvert  _________________ Hilsen Siri
Ta turen innom hjemmesiden vår!!
|
|
| Til Toppen |
|
|
Linda

Ble Medlem: 08 Jan 2007 Innlegg: 411 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Man 24.Mai.2010 2:06 pm Tittel: |
|
|
|
Stor gutt på 11 mnd
(Egentlig var det Bellissima som skulle ha "bursdagsfotografering på 1-års dagen i dag, men hun ville jo ikke samarbeide så da ble det Champagne-bilder istedet ) _________________ (N) Soie Blanche's
(N) Soie Blanche's finnes også på Facebook
|
|
| Til Toppen |
|
|
Lillian

Ble Medlem: 08 Jan 2007 Innlegg: 528 Bosted: Tromsø
|
|
| Til Toppen |
|
|
Hege 31

Ble Medlem: 09 Jan 2007 Innlegg: 981 Bosted: Stjørdal
|
Skrevet: Tir 01.Jun.2010 12:47 pm Tittel: |
|
|
|
Tiden flyr jammen fort Linda, syns ikke det er så lenge siden han var liten. Nå er han stor og vakker  _________________ Hilsen fra Hebati`s
http://www.123hjemmeside.no/hebatis
|
|
| Til Toppen |
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Alle klokkeslett er CET (Europa) |
|